Hoe u uw niche kunt gebruiken

Vanuit de natuur willen we ontwerpen alsof de natuur niet tegen ons is. Het gaat om overeenkomsten en verschillen. We weten dat de meeste grafische ontwerpers nogal lui zijn en dat de natuur haar eigen manieren heeft om gunsten te bewijzen. Door een niche te krijgen bij een grafisch ontwerper, krijg je het beste van twee werelden. Je geniet van de job tot de dood en hebt de flexibiliteit om te spelen met de trends.

de taal van de natuur

Je doelgroep zegt misschien bedankt, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil dat ze zeggen hoeveel hun vertrouwen groeit als ze naar mijn werk kijken vanwege hun vertrouwen in mij.

Ik heb veel vrienden die in de uitgeverij werken en ik kan je alleen maar vertellen hoe ik bezwaar heb tegen het buitensporige gebruik van beeldmateriaal. Hand-ankudo's zijn geweldig voor marketing, artikelen, blogposts en God weet wat nog meer, maar je moet het niet wegnemen van het creatieve proces.

Als je weet wat je doet, kan het zeer effectief zijn. Het zal me niet super ver brengen, maar het is een belangrijk stuk informatie. Als je hebt gelezen wat iemand anders schreef, weet je waar je mee werkt. We hebben een bepaalde taal die we gebruiken.

Productnaamgeving

Als je een zin maakt zoals in "The Shocking Scoop" en je hebt het woord ervoor zoals in "Devastating Scoop", dan heb je twee woorden die verschillende dingen hebben betekend voor verschillende mensen.

In het begin leerde ik het "The Shocking Scoop" en alle andere versies ervan te noemen. Maar marketing met deze zin opende een blik wormen die mij is uitgelegd. Zie #7.

overschrijven

Zie #8

Geld

Het woord ervoor is geld. Het maakt niet uit wat iemand zegt, "The Money"

Natuurlijk kun je ervoor zorgen dat woorden iets anders betekenen dan wat je denkt dat overdraagbaar is, maar 'het geld' is nog steeds het meest gebruikte woord.

Eerlijkheid

'I', wanneer gebruikt als een ononderbroken verleden tijd, heeft een primaire betekenis. Echter, "wij" of "ons" (wanneer gebruikt als bepalende stemming), verwijzen naar een actie of voortdurende staat om iets te doen.

Ontwikkel een gevoel van ontrouw en creëer een soort gevaar (deel zijn of worden van een gemeenschap van mensen die jouw mening delen, of jouw dienst of product gebruiken).

Dilemma

"Dat hoef ik niet te kopen." "Dat hoeven we niet te verkopen." "Het hoeft niet perfect te zijn." "Het moet gewoon doen wat je zegt dat het zal doen."

Zonder een duidelijk beeld van de toekomst, zullen veel van uw beslissingen over wat u doet en wat u aanbiedt als affiliate marketeer gebaseerd zijn op huidige verwachtingen en gevoelens. Als het product dat u promoot een zeer sterke aanhang in de markt heeft en een hot-seller lijkt te zijn, zult u geneigd zijn om deel te nemen aan eventuele verkooppromoties waarin u bent gepositioneerd om advertenties te plaatsen.

Als u echter een diep besef van de kwaliteit en waarde van het product heeft ontwikkeld, zoals beschreven in "Alternatieven", zult u waarschijnlijk geen advertenties kopen voor producten of services die verder gaan dan deze basisverwachtingen. U zult uw prospects niet eerlijk kunnen aanmoedigen om deel te nemen aan uw partnerprogramma's en in plaats daarvan zult u hen waarschijnlijk informatie en getuigenissen over het product sturen, zoals u met elk ander product of andere dienst zou doen.

Zonder een idee van de huidige voorkeuren en voorkeuren van uw prospects, zult u meer succes hebben met het plaatsen van advertenties voor producten en diensten die veel mensen al gebruiken en waarvan veel mensen waarschijnlijk aannemen dat ze van hoge kwaliteit en waarde zijn.

In plaats van te proberen mensen iets te verkopen dat een opgelost probleem lijkt te zijn, stuur je ze informatie en getuigenissen over echte mensen met echte behoeften, wensen en verwachtingen. Het doel is om een ​​gevoel van realiteit en waarheid te creëren, zodat uw prospects overwegen een aankoop te doen wanneer ze deze advertenties tegenkomen.

Welke vooruitzichten kopen?

In uw e-mailcampagnes kunt u een korte zin schrijven als "Ik hoef u niet te vertellen dat ik echt teleurgesteld was over het product dat ik heb gekocht…. Ik heb het product echter wel gebruikt en ik…" Hier ziet u vertel je lezers (of bloglezers) gewoon iets dat niet alleen waar is, maar ook iets dat belangrijk is voor je lezers waarvan ze zich misschien niet bewust zijn. Je vertelt hen dat hoewel dit product niet aan al hun behoeften voldeed, ze het nog steeds kopen, ze moeten alleen van je horen dat het product erg goed is en dat ze iets anders zullen missen.

Het is belangrijk dat u authentiek klinkt en uw ware mening deelt over wat u op het product hebt gevonden. Zorg er echter voor dat u uw lezers vertelt dat u het product op de proef hebt gesteld en dat wat u hebt gevonden erg goed was. Vertel ze echter niet dat het een betaalde recensie is, want dan worden ze meteen uitgeschakeld.